Forum Advesarius

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

hm.........ja jestem zdania, że lepiej chyba ubrać coś mn

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Advesarius Strona Gwna -> Koncerty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 736
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 22:14, 25 Mar 2014    Temat postu: hm.........ja jestem zdania, że lepiej chyba ubrać coś mn

fale dźwiękowe Liposhock wyszczuplają i redukują cellulit. [link widoczny dla zalogowanych] Bo ja też NIE CHCĘ być GRUBASEM!!! jest cos takiego , ale ja tego nigdy nie mialam i nie wiem jaka to ma skutecznosc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesli chodzi i wizy pracownicze to zasada jest taka ze najpierw trzeba znalezc pracodawce i wlasciwie to dzieki temu mozesz miec przyznana takowa wize.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy ublizanie to lezy w charakterze ludzi gór.
Ostatnimi czasy byłam na Epoce Lodowcowej II i leniwiec SID bardzo mi ja przypominał - też miał tak szroko rozstawione oczy

A teraz dobre wieści. [link widoczny dla zalogowanych] Kazdego ranka mowie sobie ze dzis bedzie inaczej...

Ktos0008: A jak nie będą mieli miejsc to i 50 wizyt nie pomoże. Obcina rewelacyjnie a do tego umie doradzic i namowic na zmiany. Miałach schodek na schodku, grzywka wyła pionowo, włosy asymetryczne nawet z długości (cięte pod skosem chyba). pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
Baw sie dobrze! a co do twojego koloru to moja siostra do naturalnego koloru wróciła szamponetkami nie farbami! będe za nią płaciła do końca życia ;( po zabiegu nie jem i nie pije ciemnych rzeczy przez jakies dwa trzy dni. Po tym płynie niemiłosiernie zaczoł śmierdzic ten dywan, więc ja oprałam go zwykłym proszkiem do prania,niestety nic nie pomogło. u mnie naszczęście niec złego sie nie dzieje....czuje sie dobrze,brzuch troche czasem boli,sutki i piersi też,ogólnie spiąca jestem w ciągu dnia,ale jest ok.....narazie wg moich obliczeń to jest to zaczynam 6 tydzień....mam wizyte 11go czerwca....wtedy bd to początek 8 tygodnia ale nie wiem czy czasem nie polece wczesniej do innego lekarza upewnić sie ze wszystko ok....a z drugiej srony w 8 tygodniu juz powinno być widać serducho i dlatego zwlekam.....do 11go...no cóż poczekamy zobaczymy.... U Was też coś będzie z tej okazji?
[link widoczny dla zalogowanych]
Tym razem musi sie udac!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
bo ja mieszkam w nieduzym miasteczku niedaleko.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Advesarius Strona Gwna -> Koncerty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin