Forum Advesarius

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

corka super-zdrowa,ale stres jest,co by bylo,gdyby nie zrobi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Advesarius Strona G│ˇwna -> Koncerty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 736
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 23:11, 04 Kwi 2014    Temat postu: corka super-zdrowa,ale stres jest,co by bylo,gdyby nie zrobi

UFFFF!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Dawno tutaj nie pisalam..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tam można wszystko na spokojnie przeczytać, jest opisane każde z rodzajów przedłużania. [link widoczny dla zalogowanych] oh nie nawidze tego!.
daj jutro zna─ç jak wyszedl kolorek Sama ch─Ötnie bym zmieni┼éa kolor wlos├│w na jaki┼Ť blond(mam ciemnobr─ůzowe wlosy z jasnymi pasemkami,kt├│re ju┼╝ nieco odrosly)Tylko nie wiem czy b─Ödzie mi pasowal.Mam cer─Ö w brzoskwiniowym odcieniu i piwno-br─ůzowe oczy.Jak─ů masz karnacj─Ö,jaki kolor oczu?Napisz jak wyszedl Ci kolor Powodzenia i pozdrawiam pijta z kielicha to wszystkie bedo dobre Mam wielki problem ze znalezieniem piosenki. pogadalabym z kims, kto zna to miasteczko w NJ, lub kto sie tam wkrotce wybiera... dziewczyny a jak wygl─ůda┼éy wasze up┼éawy. [link widoczny dla zalogowanych]
????dziewczyny piszcie jak sobie dajecie rade jak wasze sukcesy i samopoczucie??? Drogie Panie polecam wynaj─ů─ç do tego firm─Ö, kt├│ra zajmuje si─Ö czyszczeniem z ┼éadn─ů stron─ů szkoda straconego czasu i pieni─Ödzy. Witam,wybieram sie do Rulczy┼äskiego w Katowicach,czy kto┼Ť tam mo┼╝e korzysta z us┼éug?prosze o opinie.pozdrawiam witam Potrzebne s─ů takie dyskusje i my┼Ťle, ┼╝e u jednych to jest spowodowane stresem u innych zn├│w ci─Ö┼╝k─ů prac─ů , a jeszcze u innych kr─Ögos┼éupem. dziewczyny a na co wam ginekolog przepisa┼é ten lek? ja mam kolczyk w pepku przebicie boli przez 3 sekundy na zagojenia najlepsza jest masc tribiotic kosztuje ok 1,50 .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oni prowadz─ů te┼╝ sprzeda┼╝ wysy┼ékow─ů za pobraniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
dziennie przed wyjsciem na slonce, bardzo szybko zrobisz sie brazowa, nie popazona i opalenizna dlugo sie bedzie utrzymywac ). Mysle za nawet jak tu wejdzie tylko po to aby poczytac, to nam z czasem pozazdrosci i sie przylaczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z moim facetem mieszkamy na obrze┼╝ach miasta. [link widoczny dla zalogowanych] pierwszy raz uzylam go na jeden ze stron kulinarnych
prosze podaj mi adres do tej kosmetyczki, albo strone internetowa jesli maja.Musze isc do niej skoro mowisz ze jest taka rewelacyjna a bradzo zalezy mi na kims profesjonalnym. I nie strac dla niego glowy ... Wszystkim szczerze polecam! [link widoczny dla zalogowanych] amarzen/mezczyzna/id-184504 A jakby kto┼Ť chcia┼é to z wizyt├│wki mam nr tel (012) 637-50-12...warto si─Ö um├│wi─ç najpierw bo czasami mo┼╝na trafi─ç na niez┼éy t┼éok [link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo chce byc w ciazy wiec jak radzicie czekac do okresu czy moze 2-3 dni i bedzie juz wiadomo? skonczony jesli chcesz kogos obra┼╝ac to znajdz sobie osobe w rodzinie bo my nie zyczymy sobie obelg w nasza strone(wypowiadam sie w imieniu wszystkich w┼Ťcieklych na ciebie)! wiem, ┼╝e w czasie ci─ů┼╝y nic si─Ö nie da z tym zrobi─ç, ale wiedz─ůc o chorobie, mog┼éabym od razu rozpocz─ů─ç terapi─Ö dziecka, a tak trzeba by┼éo czeka─ç, a┼╝ pojawi┼éy si─Ö objawy uszkodzenia - op├│┼║niony rozw├│j psychomotoryczny, padaczka nie ma tlenu...szok! bo jak bedzie to polegalo na kilku machnieciach noga czy reka, to rzeczywiscie nic to nie da... a jak to jest z sexem podczas przyjmowania tego?musze zaczac je dzis brac az do okresu i nie wiem czy mozna wspolzyc normalnie?? Dziewczyny to jest tak,┼╝e jest okre┼Ťlona gama kosmetyk├│w kt├│ra odpowiada┼éaby wszystkim w┼éosom np.kr─Öconym.Ka┼╝da struktura w┼éos├│w jest inna,ka┼╝dy w┼éos ineczej si─Ö uk┼éada.Zazwyczaj uwa┼╝a si─Ö,┼╝e blondynki maj─ů bradziej delikatn─ů i cie┼äsz─ů strukt├│re w┼éosa,ni┼╝ pozosta┼ée.I w og├│┼ée ka┼╝dy ma inne wymagania,inny gust,inne zdanie.Dlatego reklamom nie warto wierzy─ç,a nale┼╝y zda─ç si─Ö na siebie.Je┼Ťli macie jakie┼Ť pytania piszcie ch─Ötnie odpowiem,bo interesuje si─Ö stylistyk─ů xD
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

musisz wziasc gleboki oddech i pomysl , ze potem juz bedziesz miala spokoj i swiadomosc , ze zrobilas co nalezy .
[link widoczny dla zalogowanych]
a dopiero we wrze┼Ťniu, bo lipiec, sierpie┼ä to miesi─ůce urlopowe!! to zale┼╝y z czego chcesz go zrobi─ç?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

NATALKA_FUJARKA jaki dok┼éadnie sprz─Öt kupi┼éa┼Ť?? [link widoczny dla zalogowanych] Ewentualnie,czy mog┼ém zaj┼Ťc w ci─ů┼╝e (to niby nieprawdopodobne,ale w ko┼äcu przyjmowa┼éam inaczej ni┼╝ brzmi zalecenie antykoncepcyjne)?
Wiecie co mnie przyci─ůga do ksi─Ö┼╝y?? ten preparat kupi┼éam w Poznaniu za ul.D─ůbrowskiego ko┼éo salonu nina dodam jeszcze ┼╝e jak kto┼Ť chc─Ö kupi─ç taki preparat to musi zapyta─ç o paj─ůkbuj I wtedy temat rozwin─ů┼éby si─Ö w kierunku - no nie mo┼╝e mie─ç 57 cm w pasie, bo przecie┼╝ ta szafka, obok kt├│rej stoi, to go┼éym okiem wida─ç, ┼╝e ma tyle i tyle... to tyle.. Jutro zadzwoni─Ö i zapytam. [link widoczny dla zalogowanych]
mia┼éam ju┼╝ dwa razy wycinany paznokie─ç (klinowo) i zn├│w to samo.. Leon i Stanis┼éaw - U Steczkowskiej Justyny marchewkowe lub warzywne. Zycie jest tu drogie ale mozna zaoszczedzc.Ja robie zakupy w tanich sklepach jak DIA (ED), Leader Price i na tagrach z warzywami. Roberta jeszcze od czas├│w jak pracowal na Kosciuszki i grzeje mnie czy pracuje dla Antidotum czy dla perukaza na Kosciuszki, wazne ze wie co robi, kwestia \bulenia\ to wydaje mi sie ze ceny sa przystepne zwlaszcza w porowaniu do wszystkich salonow LOreala, ale napewno jest drozszy niz osiedlowa fryzjerka po kursie dodowanym z EU. W┼éa┼Ťnie powt├│rzy┼éam badania na toksoplazmoz─Ö. 86;đŻđ░ đŻđ░ đ░ĐÇĐäđÁ,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Crips Ty z marsa?
[link widoczny dla zalogowanych]
Przynajmniej mi do oczu pasuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Patulek spokojnie, p├│ki nie odejdzie czop, to jeszcze troch potrwa. [link widoczny dla zalogowanych] Ktora jest wyzsza?
Ale Mastermed wspominam ┼║le. nam babka powiedziala ze nie napewno kosmetolog. no chyba ┼╝e s─ů faktycznie dro┼╝sze ni┼╝ cherbatka Cholera, szkoda, ze nie mo┼╝na sobie wybra─ç cyck├│w. doradzicie gdzie najlepiej studiowac? [link widoczny dla zalogowanych]
ale uzylismy prezerwatywy wiec ciaza odpada!! Favorit NO 1... Ale wszyscy maj─ů niesamowite teorie. a poza tym rzeczywsce duzo zalezy tez od szczescia i w jakiej dzielnicy czy na obrzezach miasta ale zawsze tez pozostaje wynajecie pokoju u kogos albo wspolnie z kims ..... Ja na szczescie bylam tam od maja do wrzesnia, wiec przezylam po kolei wiosne, lato i jesien (reszta roku to zima). pytanie do zorientowanych Ja mia┼éam por├│d rodzinny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Advesarius Strona G│ˇwna -> Koncerty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin