Forum Advesarius

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Za poród płacisz przed, w czasie jakiś komplikacji, któr

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Advesarius Strona Gwna -> Koncerty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 736
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 18:21, 10 Kwi 2014    Temat postu: Za poród płacisz przed, w czasie jakiś komplikacji, któr

Odbedzie sie w polsce.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest paskudny i przewlekły... Czy wogóle on jest coś wart??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jadłam głównie mleko,owoce,sery(białe), pieczywo chrupkie itd.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bk110 - rozważałyśmy

Moze nasze kruszynki moglyby sie bawic razem po polsku?odezwijcie sie! [link widoczny dla zalogowanych] POZDRAWIAM
Ceny różne. W warunkach normalnych już przepuszcza ona mikroby, wirusy i substancje toksyczne, ale natura zapobiega temu prowadząc tak zanieczyszczoną krew przez naczynia włoskowate wątroby. Mój były długo nie odpisywał na wysłany mu wniosek dopiero po rozmowie ze mną gdzie stwierdził, że ślubując mi miłość i wierność przed ołtarzem nie był w zupełności tego świadomy o czym odręcznie poinformował sąd i wysłał dopiero po zawiązaniu sporu czy sąd weźmie to pod uwagę? Ale ogolnie- dieta dziala, przynosi efekty. zlodziejie zlodzieje zlodzieje tyle o zabce [link widoczny dla zalogowanych]
A samo mycie ząbków kilka razy dziennie nie pomaga No co jest, nikt się nie odmładza? Rodzina pyta go o rozne rzeczy, mowi o watpliwosciach, o trudnosciach, ale nie ma czegos takiego ze on zrezygnuje ze mnie jesli jego rodzina bedzie tego chciala. wrecz niewyobrazalne ilosci wszelkich pokarmow. Kurcze, świetnie mnie parę razy ściął a potem nagle zniknął. Poza tym, luuuudzie. milo ze ktos sie odezwal heh...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
teraz jest ok.wiadomo rece sie caly czas regeneruja miesnie odbudowuja(mialam straszne zaniki polaczone z duza sztywnoscia dloni)
Jak mam swierze zaraz po myciu to chodze w rozpuszczonych i tylko podpinam te z przodu do tylu (tak zebym nie miala przedzialka) lub kepke wlosow daje na bok.
[link widoczny dla zalogowanych]

Pończoszanka
[link widoczny dla zalogowanych]
z mężem podchodzimy dość spokojnie, wiemy że wiele rzeczy może się zdarzyć ale mamy nadzieję, powtarzam sobie cały czas że kiedyś na pewno będę mamą prędzej czy później i to mi pomaga, chodź pewnie będą gorsze dni.
A egzamniny uste przebiegaja roznie- zalezy na jakim poziomie i na jakim egzaminie.
nikt nicn ie wie??a czy jak pojade na lotnisko to mi powiedza?a moze tam tez sprzedaja bilety?chyba jutro tam zadzwonie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Obawiam się, że nie starczy mi sił i czasu jak ćwiczenia zaczną się wydłużać, bo robię je wieczorem jak położę już dzieci spać i mam chwile spokoju.
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam, tu strona z wyszukiwarka polskich lekarzy w Niemczech:

(: [link widoczny dla zalogowanych] 90fc896feda49d301f15125d42fb4400 [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/BarileOwen/porsche [/url] [url=http://del.icio.us/CorbinHallee/volvo ]http://del.icio.us/CorbinHallee/volvo [/url] [url]http://del.icio.us/TobiasCordner/chrysler [/url] [url]http://del.icio.us/BradleyCahill/isuzu [/url] [url=http://del.icio.us/BradleyCahill/bentley ]http://del.icio.us/BradleyCahill/bentley [/url] [url]http://del.icio.us/UlyssesRosenow/mazda [/url] [url=http://del.icio.us/MorrisonDeclan/bmw ]http://del.icio.us/MorrisonDeclan/bmw [/url] [url]http://del.icio.us/CorbinHallee/peugeot [/url] d7c4b21f957d2e1403acdae53bbcb304
spróbuj olejku rycynowego. [link widoczny dla zalogowanych] ja książeczkę wyrabiałam tydzień temu...kosztowała 100zł + wizyta lekarza - 45zł - we wrocławiu...także widze, że ceny są różne 3. Ale juz powoli sie ich pozbywam- wiadomo ze przytyc jest latwo ale juz schudnac nie :/ [link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki za adres stronki odzywek sie boje stosowac wtenczas bo w ogole nie wiem co juz bedzie. chciałabym wiedzieć, jak naprawdę jest na Zamenhofa. Ledwie póścili taki program a jóż tyle negacji a najgorzej o te biusty . Więc bardzo proszę nie pisać że to nić takiego!!!!!!!!!!!! Tez jest tam dieta jaka stosowala,spytajcie tam ludzi.Ja sama ja teraz stosuje mój opis dzisiejszego dnia jest wyżej, narazie nie chce mi się spać.
córka Nataszy Urbańskiej - Kalina
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i to na tyle...
[link widoczny dla zalogowanych]
amber a ty kiedy sie wybierasz dokładnie ?
wakacyjna brytyjka, fajnie, ze pojechaliscie sobie z mezem pod namiot do UK, ale mysle, ze ludziom na tym forum raczej nie o to chodzi.
wiem że to brzmi dziwnie ale działa!
po ktoryms tam razie jak mialam 17 lat i naprawde przegial przynoszac mi ogromnego krzyzaka powiedzialam ze pojde do psychiatry na drogie leczenie a potem wyprowadze sie z domu.

tak dzieci są cudowne uczą innego spojrzenia na świat
[link widoczny dla zalogowanych]
Forum beauty w polsce,lub inne fora, tam ta wariatka anna6 już nie pisze bo ją wywalili, a jak jej zaproponowałam żeby odwiedziła forum to udała że nie do niej. Basiunia1987
39 %
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Po urodzeniu córki założyłam wkładkę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ps. [link widoczny dla zalogowanych] Trzymajcie sie dzielnie dziewczyny,dacie rade
2006-02-21 (czytane:2909 razy) To smutne jest, że za każdym razem mówisz takie rzeczy o swojej żonie... To niby taki drobiazg, ale ma ogromne znaczenie przy odchudzaniu. Ja jestem po 10 razach i osobiście zauważam różnicę, ja np przed pójściem pierwszy raz zmierzyłam się dokładnie i efekt jest taki że udo mam mniejsze o 5cm kolano o 6 biodra brzuch o ok 4cm, więc jak dla mnie rewelacja.Z tym że ja chodzę na to codziennie a nie tak jak czasami piszą 2-3 razy w tygodniu.Jeśli chodzi o celulit to też jest lepiej .Pozdrawiam i też polecam Poki co siedze przy goracej herbacie ... [link widoczny dla zalogowanych]
Jest takie mądre przysłowie pasujące do niej \ nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu\. --- no i się udało... Podobno rożnica do 1 cm jest calkowicie nieszkodliwa, wiec ile moze potrwac wydłużanie nogi o ok3cm? O kurcze to rzeczywiście nieciekawie, odwiedzić ze swoją narzeczoną , hmmmm no wiecie coooo Chyba jednak odwiedziny nie odbyły się!!!!!Co miałaś na myśli pisząc byliśmy ze sobą ????? Ja tez potrzebuje pomocy ... [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jutro ide sie dowiedziec ,czy mnie na kurs wloskiego przyjma,ale mam obawy ,ze nie bo on juz dobiega konca.No a jesli tak to nie wiem czy sie zaklimatyzuje bo bede sama Zoltodziob.No ale zobaczymy jutro.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jestem ciekawa czy ktoś robił takie odmładzanie fotolaserem gdzieś we Wrocławiu ?

xD
[link widoczny dla zalogowanych]
Czesc dziewczyny.mam problem poniewaz nie pamietam kiedy miałam ostatnią miesiączke ( dokladna data ) a wlasnie dzisiaj kiedy mnie tak strasznie bola jajkniki ( zawsze zwiastun miesiaczki ) jej nie ma ! każdy na rece jej patrzy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Leczyłam się chyba 8 lat, eutyrox 50 i ..

i tak raz u jednej raz u drugiej stopy, az w koncu raz tak sie zrobilo powaznie i nie chcialo samo przejsc, trzeba bylo szukac pomocy u specjalisty. [link widoczny dla zalogowanych] mieszkancow) i tutaj jest coraz wiecej polakow - slychac ich na ulicach, w sklepach, w pociagu.
czekam na dalsze uwagi na temat tej choroby Hej,Agamadrid, jesteś tu jeszcze? ja już nie zmienię Jedynie co - to mam teraz pecha, bo choć nieoficjalnie wiem, jaki jest wyrok to korespondencji do mnie nie mogą wysłać, bo księża, którzy to pismo muszą podpisać poszli na urlop i Bóg jeden wie kiedy z niego wrócą. No własnie, najwazniejsza sprawa......... [link widoczny dla zalogowanych]
Obiad (obiadokolacja): Krótka sprawia, że nasz przewód pokarmowy może choć dzień odpocząć. 1. Były czas gdy miałam 60 cm, ale rozbudowałam mięśnie brzucha. praca za granicą czeka,a zarobki kolosalne 6389235 Więc kiedy dotarliśmy na Izbę Przyjęć byłam z moją torbą lekko przekrzywiona w lewo(torba, po wstępnym zważeniu i określeniu gabarytów miała coś koło 3 kilo).
ojjjjj szkoda wczorajszego meczu, ale coz taka pilka...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wszyscy kochamy Grupę Żywiec ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
KARMELICKIEJ
Najlepsze jest to, że nie muszę chodzić do salonu tylko przyjmuje normalnie u siebie albo przyjeżdża do mnie i ceny ma naprawdę fajne


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Advesarius Strona Gwna -> Koncerty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin